kolmapäev, august 17, 2005

Hommikune maoloputus

Ma olen enamuse ajast ju kiilakas ja kui ma öigel ajal oma pead ei shaveeri on selline mats, et mu juuxed akkavad rämedalt sügelema .. nagu praekast!!! Ma olen vannitoa ootejärjekorras ja kirjutan siin omaette.
löpuks sain ka intervjuu vampiiriga läbi loetud, ainult kolm kuud vöttis aega. aga mul oli ka tegemist.
tegelikult on äliss kuuper päris vanaks jäänud, ei tea kas alkohol vähendas effekti, vöi olid need värdkelt imetud sääsepunnid köikjal üle mu keha, aga see pöld sama mis eelmine kord kui ta siia treffas. aga pidu oli metsik tegelikult. see jutt tähendab nagu seda, et ma käisin älissi kontserdil kui keegi veel matsu lahti EI jaganud.
Ma'i saa, ma'i saa raisk ma pean oma pea siledaks lükkama.

Kuhu on jäänud head reklaamid?!!??!??!???