reede, veebruar 11, 2005

Töö- ja veresafari

Enamus inimesi Tallinnast on juba kuulnud kölakat, et ma otsin tööd. Pean üles tunnistama, et jah, ma otsin tööd ja see on päris fann, sest tööotsimisel ei ole graafikut, sa vöid seda teha oma vabast ajast, sest ega tööaega sul ju ei ole. saatsin eile oma cv rahulikult lasteaeda, kus vajati kokaonu ja täna sain vastu meili, et neil juba on seal oma vöss olemas. see teeb mind kurvaks, lastega oleks ju lausa lust experimenteerida igasuguseid toite aga noojahh, kahju küll.
Eile löi mulle pähe et ma peaksin verd andma minema, verekeskusse, ädala 4 vöi midagi taolist. sest talv on ju käes ja inimesi hukkub nagu pohli iga päev . mitte et mulle inimesed korda läheksid, aga nii hea tunne on kui sult on imetud 0,5 kilo verd ära ja sa elad + tasuta mahl ja küpsiseid.
Esimene ja eelmine kord tegin ma uurimustööd, et kuda alko möjub inimesele, kes on kaotanud 500ml verd. promill peaks ju kerge tulema olema??? aga ei, pärast 5-e ölle oli samahea laks nagu oleks 5 ölle ära joond, mine vöta näpust !! aga seda tuleks vist ikka viinaga proovida........
Nädalavahetus möödub siis Rauntsi vöileva Reili pool sünnipäeval sauna ja viinaga (vähemalt nii sain mina aru). Kahjuks on ka valentinipäev kerge tulema, nagu alati sital ajal - esmaspäeval. ESMASPÄEVAL!!!! See on ju sinine päev raisk!!!
Emaspäev - sinine
Daisypäev - hall
Neljapä - roheline
Pühapäev - kollane
Teised päevad, ei oska veel öelda, peab need enne läbi elama.