neljapäev, veebruar 10, 2005

Neljapäev on rohelist värvi päev

Neljapäev on alati seostunud (minu jaoks vähemalt) rohelisega. Alati on neljapäevad mingi ebaõnne päevad. Paljude sönadega öeldes on neljapäev nädala must lammas. Ennem oli selleks esmaspäev.... siis kui ma veel väike olin......... aga siis ma läksin kooli ja neljapäeval hakkas alati olema köige sitem tunniplaan ALATI. 1.klass ei lugend, siis ma ei saanud sittagi aru ja me magasime ka seal. tegelt me sõime ükskord kui vähe rafast koolis oli neljakesti 1-st suurest kausist kartulisalatit, sest kokatädi ei viitsind vist pesta taldrikuid ja ütles: "Juba vanad eestlased söid niimoodi. ... .... aga ärge emmele-issile rääkige eks?" ok see oli teemast mööda aga keda kotib. 2.klassist peale oli neljapäev masekapäev ja nii see ka vist jääb. Aga ma ei saa aru miks siis kolmapäev (köik vöib juhtuda päev) ja reede (läbupäev) nii head on ???? 1. klassist jäi mulle niipalju meelde et Alvar on mulle siiamaani vildikakomplekti völgu, aga ma ei tea kas löhnavaid vöi mitte.....
Tegin endale just borši, hapukoort panin ka peale, nii igaks-juhuks. See tähendab, et sööma ja magama.
Ma üritan tänase neljapäeva vahvasti veeta, pohhui et ta roheline on. Ma ei tea ka miks ta roheline on, aga minu jaoks on igal päeval värv ja number. Neljapäeval on 4 ja roheline, see tuleb kuskilt lambi-lambikuplist. Ja ma arvan et ma pole ainus.

PS! Felix tervitab köiki, kes öösel ei maga. Sellega tuleb mul meelde, et pärast suppi tahaks suitsu teha ja ma pean mingi aeg rödule hiilima, nikotiin on mu väike söber, öösiti on ikka teine ooper pahvida, köik on rahulik, on ainult mina ja ainult rödu ja ainult camel mild ja ainult öismäe.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Minule on neljapäev jällegi eluaeg kollane tundunud. Või heleoranž. Lapsest saadik on igal nädalapäeval oma värv: E-punane, T-helesnine, K-roheline, N-kollane, R-must, L-tumesinine, P-roosa (või mõni muu kole värv, sest pühapäevad on nii mõttetud päevad).

3:33 PM  
Blogger Lennart Magna said...

mulle tundus ka reede vahepeal mustan, sest siis ju juuaksegi nii et maa must, aga enam ma nii kindel pole (mitte joomises, värvis).

10:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home