kolmapäev, veebruar 09, 2005

Willkommen till... ... .... united states of whateva

esimene postitus on tagasihoidlik, sest ma pole harjunud veel omaette päise päeva ajal kirjutama, öösel, vot öösel kui ma olen ööbik, siis tuleb mul seda vahutamist rohkem ja rohkem. a kuna eile oli vastlapäev, peab mainima, miks mitte kajastada veits: NÖMME ON LIIVANE! Kahju, et Leesu oma morsi seal löhki kukkus, ja mul vedas et läätsed välja ei kukkunud silmist, aga muidu oli ülihea ja mul oli väga positiivne elamus.
Nüüd kui ma veel saaksin mingi valemiga oma neli vastlakuklit ära süüa enne kui nad kivistuvad/ära hallituvad oleks zaajeebiiss. kahju et kodus juba pikemat aega piima ei ole, peab vaarika teega leppima.
Täna on ilus ilm ja ma kavatsen seda ilma ÄRA kasutada, rödul suitsetamine oli juba ülikaif.