teisipäev, veebruar 22, 2005

Kena Härra Veebruar

Veebruar on mul jummala hästi läinud. näiteks valentinipäev 14. veebruar. ehe näide. Terve päev kulus ringi siblimisele ja kinkide otsimisele, tegelt mulle enam ei meeldi kinke otsida. kinke peab nägema varem, enne kui püha vöi sünna vöi misiganes juba kuklasse hingab. aga ma leidsin oma vöileivale ka kingituse löpuks. aga tore oli see et tal oli sel päeval, pärast kohtumist, äge köhugripihoog, mis 2 päeva vöi isegi 1,5 päeva hiljem kandus üle minule. önneks on see 24 tunnine haigus ja pärast seda on köik ok. lihtsalt köht valutab, palavik, situd, ropsid, lahe noh.
aga on ka positiivseid asju. reixi vöileiva sünna oli lahe, sai joodud, söödud, tantsitud, saunatatud ja tuhat imet veel ära tehud, aga mis köige parem, mina jälle järgmine päev haigevoodis. seekord lihtsalt külmetus, aga selline tüütav külmetus, ei taha ära minna noh. pöhimötteliselt on mul sitaauguni haige olemisest, sest mina tavaliselt eriti tihti ei haigestu ja kodus passimine ei ole eriti mugav. önneks sain ma enda valdusse da vinci koodi raamatu, mis lisab vürtsi mu karantiinile.
täna käisin ka arsti juures, tervistöend vajas tegemist ja muu jama kahh, tervisetöend on sottviiskümmend!!! a4 eest päris kobe hind. muide - tervisetöend kehtib 2 aastat ja pärast seda vöib rahulikult veel150 peale tampida. enivei on mul kodus igav, seda enam et nüüdsest on buffy ainult emaspäeviti, ülejäänud päevadel on mingid lambiseriaalid nagu xena ja dark angel, tegelt xena on normaalne, aga ikkagi peaks buffy olema 3x nädalas, et normaalsel eesti inimesel buffy-vajadust rahuldada.
Haige olla on tegelt sama tunne nagu jumala purjus olla - sa ei saa mitte sittagi aru missa teed, pea on uimane, vaarud mööda korterit ringi, vedeled voodis, pörandal, kott-toolis, sonid omaette aga ma kavatsen homsest kaineks saada ja aasta aega mitte haige enam olla, see ei ole mitte mingil juhul lubadus, see on kavatsus!

PS! Veebruar 2005 - sa imed!!!