laupäev, veebruar 12, 2005

Friday Night Fever

No täna, vöi eile oli siis see päev, mida tuntakse eesti rahvakalendris ametlik joomapäev - REEDE. Reedeti on tavaliselt ikka niimoodi, et politseiautosid vuhab rohkem ringi ja sellepärast joovad ka inimesed end rohkem täis. Aga mina läbisin täna tuleproovi, millest ka meie matrixipoiss Neo poleks üle hüpanud - ma ei joonud grammigi alkoholi täna (tegelt kaks tilka veini ikka jöin seal kristiines, degusteerimine oli, pealegi ma ütlesin degusteerijale ka et seepunane vein on pask ja valge vein on üle pasa pask). pealegi sai mu vereloovutuskihk kah rahuldatud. sain "auhinnaks vapruse" vöi siis "auhinnaks heldekäelisuse" vöi siis ma ei tea ise ka mida ma ette kujutan, 2 pelikani šoksi + kaelapaela, kus on kirjas suurte tähtedega, et ma OLEN HEA INIMENE, milles ma pole ka kunagi elu sees kahelnud. anyway, täna oli nii piinarikas päev, kuna igal pool olid purjus inimesed ja köik jöid mauruses ölut ja mina ainult vaatasin ja imesin sigarette konideks. aga mul on siiski hea meel(sänx kairile selle eest, sest tema oli mu ankruks), sest raha jäi alles ja hommik on vastuvöetavam + veel see ka et huvitav on näha reedet kaine pilgu läbi, köik on nii värviline.... siiski ei oska veel reedele värvi määrata .... kahjuks. aga kunagi .... kunagi ..... kindlasti.