laupäev, veebruar 26, 2005

Reedene madalseis

Täna ma jällegist veendusin, et baaris istumine ei olegi huvitav kui alkoholi ei joo. köik on kuidagi tuim. ja selles veendusin ka et toomingul on males vedama hakanud, aga see pole eriti tähtis. on ka paremaid mängijaid, ma just sain netist uue malemängu (sest siemens mc60 telefonile malemängu pole kuskil vöi ma olen pime, saamatu vöi pömmpea) ja see arvuti mängib jummala hästi, kuigi ma panin tehisinteligentsi 1-9 skaalal 1 peale, ta raipekoll ikka vöitis.
teiseks öppetunniks on odavalt köhu täis saamine linnastatud rajoonis. see pole raske, sest on olemas vahvad selvehallid nigu rimi ja selver ja maksimarket ja prisma jne, kus tehakse kohapeal kanakoibi grillituks ja kartuleid ja kapsast ja vormiroogasid ning ka muud paska, mida inimene vajab, et elutegevust jätkata. igastahes on see sitaks odav....odavaM kui restos igastitahtes. ja ma kasutan sellist varianti üpris tihti, aga sellest ei tahtnud ma käputäis ridasid kirjutada, ei-ei, tegelt avastasin ma kuidas neist plastikkarpidest süüa kui sul lusikat pole kaasas vöi on kadunud (minu stsenaarium). selleks pead sa lihtsalt olema videoplaneti kunde (liitumine 200 vöi alles avatud filiaalis 100 eeku), sul peab järelikult olema ka kliendikaart. puhtalt sellepärast, et videoline'is maksab dvd laenutus30 kulli ja videoplanetis 50 kulli, puhtalt sellepärast on lausa lust kasutada videoplaneti kliendikaarti kapsa-hakkliha hautise söömisel lusikana.
nonii, ma hakkan siis nüüd lugema raamatut, mis enamusel maailmal on müstilisel moel pea segi ajanud - da vinci kood, mulle tundub küll et tegemist on liiga hästi önnestunud kriminulliga. tegelt ma tahaks vampiirikroonikaid juba lugema hakata, aga mul on nii 6 raamatut puudu, nii et fuck that. ka on mul sigareti järele iha.... tänane mark on barclay city red, mis on camel mildile super vaheldus.
ja löpetuseks niipalju et igas päevas on killuke unistust (geisha slogan).