reede, oktoober 24, 2008

Ikka vahest tuleb...

Ega ma eriti palju inimeselapsi erinevaist ringkonnaist tea, aga niipalju ma tean, et möni ütleb oma vanuse välja uhkusega, samas teine mats ohkega. Mida körgem vanus, seda valusam seda öelda.
See teema tuli sellest, et ma saan omaarust aasta vanemaks ja numbriks tuleb 26, mis tähendab et kuskil 4/10 elust on nähtud, arvestades mehe keskmist .... .... ... mmm .... eluiga. Möte kadus vahelt ära lihtsalt. Ma arvan et mul on väike.... aga kui ma eksin .. siis saan boonust.
Ausalt öeldes ootan ma pikki silmi keskea kriisi, ma tean, et see on olemas, ma tean, et see on minust veel kaugel, aga ma aiman kui kosmos tunne see vöib olla. Kirjelduste järgi aiman ma seda olevat midagi hinge revolutsiooni taolist.
Tagasi asja juurde mida tahtsin seletada: julgen väita, et mina ei tahaks küll noorem olla. Kui mul oleks kullast kala 3 soovi + köik lisad, ei sooviks ma end nooremaks, ma sooviks arvatavasti pappi, löpmatu kogus alki + midagi, mille üle peab kövasti mötlema enne kui soovid. Ja kogu selle mula ümber musta niiske augu saab kokku vötta vist nii, et ma olen nooremana elanud, aga vanemana mitte.
Kaua sitavahtu ikka suust välja ajan,

Nädala meeldetuletus: Oled hoorapurakas vaid siis kui mängus on raha.