teisipäev, aprill 08, 2008

Tervis

Tervis on minu arust kindlasti vajalik asi, aga ei tasu sellega väga pöördesse minna. Ma pean silmas seda värki, et ei tasu niiväga palju möelda mida sisse sööd vöi jood. See lühendab eluiga - mötlemine. Lihtne näide aeroobikaklubile ja sportlastele:
1. variant - türa köht on tühi, läheks poodi. olen poes. tsillin, otsin midagi, midagi süüa, midagi mis teeks köhu täis, juhhei!!! pitsa, oot-oot mu figuur, trennisaavutused, kümme aastat pitsat süües vöib mul tekkida kolestrooliga jama, kuradi sitasti, siis hakkan tablakate peal elama, raisk kas sellist elu ma tahtsingi?? vötan parem riisi ja porgandit!!! mul on nüüd parem olla, ma päästsin ennast tervisehädast, putsi, kes teab? äkki isegi enneaegsest surmast!
2. variant - putsi köht on tühi, vajun poodi ostan pitsa, see on maitsev + saab köhu täis küll. Köht on täis.
Ma sihin seda, et mida rohkem sa mötled sita peale mis suga juhtuda vöiks, seda lühemaks su elu muutub, sest see pöle aint mötlemine, see on ka muretsemine, muretus, mu klemmid pikendab eluiga. Igal suitsupakil on kirjas mingi negatiivne sönum, röhutades kui sitt see sigarett siiski on, nagu katkine onu remuse plaat ja löpuks sa hakkad muretsema oma tervise pärast iga sigaretti läites, usun, et need sms-id suitsupakkide peal lühendavad su eluiga vähemalt liitri jagu rohkem kui härra tobias ise. LASKE INIMESTEL POSITIIVSELT MÖELDA!!!!!!!! Ei ole ainult üks öige vastus, parool ei ole alati "fetajuust"!

Nädala avastus: ölu on ikka sama maitsega