laupäev, september 08, 2007

Mis Kehtib

On olemas reeglid mida iga mees järgib. Kes on Öismäel kodus teavad oma reegleid ja kes tunnevad Lasnamäel end kodus tunnevad valesid reegleid jne. Pöhiline laksakas on see, et sinu kodukoha reeglite järgi elamine seob sind selle pleisiga ja vituvahest, tunnevad inimesed ära kust pudeliga peldikust sa pärit oled. Nagu saarlased jäävad vahele kui panevad mo selle asemel et mu panna. Vöi kott selle asemel et kott panna (aga see oli siuke nipiga).
Mina olen päris alkoholilembeline inimjäänus ja üks mu lemmikreeglitest on "Avaja Lonks". See on üpris püha, kuigi ma pole veel päris kindel mis see püha tähendab (olles ateist vöi sinnakanti), kunagi ma jagan matsu lahti ma loodan, olgu pudel mu vastu armuline. Olen Avaja Lonksu rikkunud, aga tavaliselt baarides, kus pudeliölle tehakse nii naglalt lahti, nagu oleks eile sündinud. Kui tegid lahti siis raibe vöta üx klömm!!!!! Vahest tiba suurema pupilliga ma mainin ikka Avaja Lonksu ära aga see läheb loosi ain't oma pubis.
Nüüd teen ühe koni enne kui otsustan kas jätkan.....
Jah...
Oma tegemistest ma ei kirjutanudki... Tuleb kuskilt välja, et ka marineeritud veiseliha on hea ja enne kolme ma jälle magama ei saa.