pühapäev, september 09, 2007

Kuhu ?

Vana klemm alkohol on tore ning mönn veel ühel pöhjusel. Ma avastasin, et minule on mäherdune effekt, et kui sa tavaliselt oma kitsaste pupillidega teed midagi, siis kuidagi tuleb see välja mitte nii hästi, keerlevad needsamused su peas - igasugu erinevad asjad mida sa samal ajal teha vöiks. Elu on kiireks läinud - sa tegeled tuhandete esemetega ühe korraga. Vöttes sisse midagi pupilli laiendavat tekib suund ja kerge seletamtu selgus. Panin ühele tähele, et laia pupilliga keskendud sa ühele teemale. Alajaotusi on null nagu 0. Enam ei ole mitte keegi hajevil.
Mul on Liviko Metsamaasika Liköör + Piparmündi tee. Siht on takoine et ma enne kl. kolme magama saaksin, sest viimased ööd on kolme paiku finišeerunud. Selline on minu endaaretatud unerohu retsept klomm liksi ja klömm teed. Siis korda, korda, korda ja mudje möjub, mul juba kiilub luuk juba poolel teel kinni.
Päeva vihje: Kui sa ei tea kes laulab, ära lampi paku, sest Anu see raudselt pole...